Translate

zaterdag 3 augustus 2013

Daya haar eerste dag thuis



Daya's eerste dag thuis. Ze doet het erg goed. Erg rustig en vandaag nog maar 1 keer geplast in huis. Vanavond komen er vrienden van ons op kraamvisite maar eerst ging ze nog even spelen in het grasveld met Nox en Luna. 

Nox is nog er wild. Hij ziet niet dat Daya zo klein is en dat hij zo groot is. Dus we moeten nog wel goed opletten maar met de tijd wordt dat wel beter. 

Luna heeft niet veel interesse in haar. Daarom vindt Daya haar heel erg interessant.  Soms zoek Luna contact met Daya en heeft haar al een paar keer uitgenodigd om met haar te gaan spelen maar dat vindt ze nog een beetje eng.. 

Er komen nog meer foto's maar ik had het vandaag zo druk. Ik was alleen foto's aan het maken en Daya bleef maar achter mij aanlopen. Maar het heeft wel wat leuke fotootjes opgeleverd met haar nieuwe vriendjes. 

Voor de rest zijn we haar aan het knuffelen en lekker met haar aan het spelen. Soms doet het wel een beetje pijn met die scherpe tandjes.. Haha 





Dit is mijn nieuwe grote vriend Nox 

Ik doe mijn grote vriend Nox na

Oehh.. Dit is nog een beetje eng 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten